U kategoriji sireva kompanija „Somboled“ ubedljivi je lider na srpskom tržištu, dok je „prezident“ mladi kajmak proglašen za najbolju inovaciju u okviru „Laktalis grupe“. Pozicija na tržištu osigurana je stalnim ulaganjima u kvalitet i razvoj novih proizvoda u okviru brendova „prezident“, „dukat“ i „galbani“.Globalno najsnažniji brend „Laktalisa“ je „prezident“, koji predstavlja sinonim za kvalitet, a u prilog tome je i činjenica da se svake sekunde u svetu proda 20 „prezident“ proizvoda.
U kategoriji sireva kompanija „Somboled“ ubedljivi je lider na srpskom tržištu, dok je „prezident“ mladi kajmak proglašen za najbolju inovaciju u okviru „Laktalis grupe“.
Pozicija na tržištu osigurana je stalnim ulaganjima u kvalitet i razvoj novih proizvoda u okviru brendova „prezident“, „dukat“ i „galbani“.
Globalno najsnažniji brend „Laktalisa“ je „prezident“, koji predstavlja sinonim za kvalitet, a u prilog tome je i činjenica da se svake sekunde u svetu proda 20 „prezident“ proizvoda. Sa asortimanom sireva u okviru brenda „prezident“, „Somboled“ zauzima 24,7 odsto udela na srpskom tržištu, dok u kategoriji belih sireva ima čak 32,8 odsto, što je duplo više od sledećeg konkurenta.